Vandens pompos keitimas

Žemiau matome keletą vandens pompos vaizdų

          

 

Taigi kokių iššūkių jums gali pateikti tokie nekalti dalykėliai kaip vandens pompos

Vandens pompa savo konstrukcijoje turi guolį, ir riebokšlį. Sugedus vienam ar kitam gali iškilti  variklio darbo keblumų. Yra automobilų su tokia konstrukcija kai pagrindinis skirstymo velenėlio diržas suka ir tą pačią mūsų minimą vandens pompą. Todėl ne veltui rekomenduojama keičiant šį pagrindinį dirža su įtempėjais keisti ir vandens pompą. (keista kodėl ją vadina vandens pompa :)) juk variklyje yra ne vanduo-aušinimo skystis) Išėjus iš rikiuotės vandens pompos guoliui gali neiti per niek visas variklis. O įvykis  būtų maždaug toks:dėl guolio susidėvėjimo krenta pagrindinis diržas ir sulankstomi vožtuvai.  Ne mažiau svarbus ir riebokšlis. Jei jis leidžia aušinimo skystį vadinasi jūs galite neapsižiūtėti kaip dėl sumažėjusio skysčio gali užkaisti variklis. Perkaitintas variklis irgi gali patapti bevertis. 

Yra vandens pompų konstrukcijų kurios yra sukamos atskiro diržo. Jei tokia vandens pompa predėjo skleisti keistą garsą, vadinasi atėjo metas ją pakeisti. Ar tai tikrai vandens pompos guolio skleidžiamas garsas galima įsitikinti nuėmus diržą ir prasukus pompos skirmulį ranka.